Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2014 13:19 - Родителите (Защо се държат като паднали от друга планета!?!?!)
Автор: rockxthexteens Категория: Забавление   
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
0



   Хелоу! Гутен таг! Ни хай! И всичко, което се сетите.

Ухааа, не съм писала точно от седмица, за което супер много се извинявам, просто нямах много време. Все задачи, задачи, задачи...
Seriously b*tch (извинете ме) кой е направил математиката толкова сложна!? Иска ми се да се върна в първи клас, където все още се учехме да смятаме 1+1. Ух, тогава си беше рай!

Ойй само да знаете колко ми се искаше да напиша пост за Свети Валентин/Трифон зарезан. Толкова ми се гади от този празник. Добре, че шкафа с алкохол беше пълен до горе :д Този Трифон Зарезан беше отчайващ. Правих си маска с авоката, която не беше много хубава. (задръстих си мивката с нея). How I"m supposed to make it as а mash!? Все едно. Та докато чаках времето на маската да мине гледах Valentine"s Day. Толкова депресиращ филм (или поне за мен). Особено ако го гледаш на Свети Валентин.

Но днес не съм тук, за да говоря за отдавна минал празник. Все пак, хора, ако обичате някого вие трябва да му показвате любовта си 365 дни в годината, не веднъж!

Пак се отклоних! Та днешната тема е.... Родителите!!! Защо се държат все едно са паднали от друга планета? Нима не са и те били тийнеджъри? Защо? Защо? Защо!!!!
 Ето тук всички внимавайте! Тийнове, настоящи, бъдещи и бивши родители. (Не си мислете, че това, което пиша е глупаво. Сигурно някой консерватор ще отвърне поглед от темата веднага щом я погледне и ще се измее презрително. Но познай какво стар дядка! Мен. Не. Ме. Интересува. Ама ейй толкова /представете си, че има съвсем малко разстояние между пръстите ми/. Разбра ли!)

Започвам с дефиницията за тийнеджър. Това е фаза, в която хормоните се бунтуват, децата стават мъже и жени и родителите нищо не могат да направят, за да ги спрат. Дори самата аз съм тийн. Всяко дете минава през този период и често прехода не е лесен. Има много караници, различни стилове на обличане, превръщаш се в това, в което не си. Естсвено за това си има спасение и то се нарича колеж, защото повярвайте ми, няма значение какъв си бил до 1ви курс в колежа, оттам нататък започваш да откриваш себе си.

И така. Отново се отклоних. Сега ще ви разкрия една тайна, която моята майка ми я каза отдавна, когато я питах защо се държи така с мен. Тя ми отговори, че всички (или поне повечето) родители се държат така с децата си. Въпреки че момичетата и момчетата растат, те си остават бебета, които винаги ще имат нужда от майка си и баща си. Обаче тук родителите са малко в грешка. Нормално ли е детето ви да е на 15 и да го храните, да го обличате и всичко, което сте правили за него, когато е било бебе!? Колкото по-голям става човек, то той става по-самостоятелен. Аз съм забанила на майка ми да ми купува дрехи. И сама си избирам какво да нося откакто станах на десет.
 
И да. Май от държанието на родителите се разбира защо и децета се държат така. С буйността на хормоните все повече детето има собствено мнение и може да взема собствени решения. Разбираемо е, че искате да ги предпазите от нараняване и грешки, но ако не ги оставите сами да го направят, как ще се научат?

Това е за сега от мен. Сигурно ще направя някой ден втора част на "Родителите (Защо се държат като паднали от друга планета!?!?!)". 

О, и да не забравя. За тези, които не са гледали The Pianist, гледайте го, а и за тези които са. Ще научите хем нещо за Втората световна, хем ще си получите дневната доза драма :д И изслушайте тази невероятна песен!!! 

Xoxox, Love,
Hannah





Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rockxthexteens
Категория: Забавление
Прочетен: 5938
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031