Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2014 11:25 - Хохоо
Автор: rockxthexteens Категория: Забавление   
Прочетен: 434 Коментари: 0 Гласове:
1



 Здравейте и добре дошли!

Хмм, малко странно начало за представяне. Та както и да е. Ще ви кажа причината за създаването на този блог, а те мисля, че са няколко. Ето:
 1) Днес не отидох на училище и ми адски тъпо и нямам никаква представа какво да правя, така че...
 2) Отдавна исках да си направя блог. Направих си, но го зарязах. И този блог се явява като опит Номер 2.
 3) Обожавам да пиша, а сега въобще не ми е до това и съм изпаднала в творческа депресия (ако има такава). И искам да върна музата си като правя нещо ново.
 4) Искам да направя нещо съществено.

Добре, признавам последното си беше пълна глупост, но исках четири причини, защото 4 ми е любимото число. И сега сигурно трябва да се представя. Да ама не. Не искам да знаете коя съм, нито какво съм. Пък и съм сигурна, че нито името ми ще ви е интересно, нито възрастта ми. Единственото, което ви трябва е, че все още ходя на училище и съм женски пол. Също и че съм филмова и книжна маниачка. Обожавам метафорите и сърказма. Не съм способна да говоря, затова предпочитам да пиша. И на живо съм много свита и стеснителна. И харесвам математиката.

Сега дойде ред и да напиша за какво е блогът. Той е може би не само за тийнове, ами и за другите възрасти. Тук ще поствам всякакви неща, които може да срещнете на други места, но тук ще са събрани с моето мнение. Естесвено ще давам и кредити. Най-отдолу ще слагам нещо като "Връзки" и ще ви ги изброявам.

Така че, както казва майка ми, хващай метлата и се залавай за работа. Това с метлите г свързвам с вещиците. Понякога си мисля, че тя е такава, но го пази в тайна.

О, и тук ще се пиша Хана Мейсън (Hannah Meysun) и не, не харесвам Хана Монтана! Ето и една  песничка, която задължително трябва да изслушате. Това е моята любима песен и направи се разревавам, когато си я пусна, защото някак си е свързана с моя характер. Може да си я пуснете долу.
Казва се Between the Bars на Elliott Smith. И за първи пъ т я чух в любимия ми филм "Stuck in Love" с друго заглавие "Writers". Невероятен филм! Xoxox Love,
Hannah
 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rockxthexteens
Категория: Забавление
Прочетен: 5947
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930